El Consell Comarcal de l'Anoia, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calaf i la Diputació de Barcelona, ha impulsat el projecte ‘Digit-All: Oficina d'Acompanyament Digital de l'Anoia'.
L'objectiu d'aquesta iniciativa és combatre les desigualtats en l'accés a les noves tecnologies generades per l'escletxa digital a través del suport, acompanyament i capacitació a la digitalització de la ciutadania.
El servei és gratuït i es dirigeix principalment a les persones que tenen dificultats per utilitzar i accedir a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), i també, les que es troben en una situació de vulnerabilitat i requereixen un suport específic per tramitar gestions administratives.
L'oficina compta amb una persona tècnica per atendre les consultes i els dubtes en relació amb la informació, serveis i funcionament de l'administració electrònica. Així mateix, els usuaris podran aprendre a gestionar l'alta dels serveis públics, utilitzar el correu electrònic, generar documents PDF o descarregar l'aplicació de transport a demanda Clic.Cat Alta Segarra.
A Calaf, l'oficina estarà situada a la Sala Felip i, inicialment, funcionarà cada dimarts de 09.00 h a 14.00 h. Per a fer ús del servei, caldrà concertar cita prèvia trucant o enviant un whatsapp al 610 280 811.