Accés a la informació pública
És informació pública la informació elaborada per l'Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats a complir amb la Llei de transparència.
En aplicació d'aquesta norma, l'Ajuntament de Calaf ha elaborat un procediment per demanar i obtenir la informació. Abans d'iniciar la sol·licitud, es recomana comprovar que la informació desitjada no es trobi ja publicada, al Portal de Transparència.
Com cal presentar una sol·licitud d'accés a la informació pública
Qualsevol persona física més gran de 16 anys, o jurídica, pot presentar una sol·licitud. Les sol·licituds s'han de presentar, presencialment o per internet, al registre de l'Ajuntament de Calaf.
Aquest requeriment de la Llei de transparència permet iniciar un procediment administratiu en els termes previstos per la legislació vigent, la qual cosa garanteix els drets de les persones sol·licitants pel que fa a control de terminis i la possibilitat d'interposició de recursos en cas de disconformitat; d'altra banda, requereix, segons disposa la llei, que acreditin la seva identitat.
Per formular les sol·licituds de forma presencial, cal emplenar aquesta instància i presentar-la al registre d'entrada de l'Ajuntament de Calaf. El tràmit també es pot fer en línia a través de la seu electrònica.
Peticions rebudes i resolucions emeses
Aquí podeu veure el LLISTAT DE LES PETICIONS REBUDES.