El servei gratuït de resolucions d’incidències a la TDT finalitza el 31 d’agost
El període del servei gratuït de resolució d’afectacions a la TDT derivades del desplegament de la xarxa de telefonia mòbil de nova generació (4G i 5G) finalitzarà el 31 d’agost.
El primer trimestre de 2024 Telefónica, Vodafone i Orange van implementar a Calaf serveis 4G i 5G, cosa que ha permès a la població gaudir de connexions mòbils d'alta velocitat amb una millor cobertura a l'interior dels edificis i major extensió geogràfica. Tanmateix, la instal·lació ha generat algunes afectacions sobre la recepció de senyal de televisió.
Per garantir la compatibilitat entre la posada en marxa de les connexions 4G i 5G i la recepció del servei de TDT, les operadores de telefonia mòbil van posar en marxa l’entitat Llega700 per atendre els usuaris afectats i resoldre les possibles afectacions de manera gratuïta durant els sis mesos posteriors a la implantació. Per gaudir del servei, que finalitza el 31 d’agost, cal trucar al telèfon 900 833 999 o omplir el formulari de sol·licitud d’assistència del web Llega700.