D'entre la programació, destaca l'aposta per la música en directe amb els concerts adreçats als joves com Txarango o la Principal de la Bisbal amb una partida de gairebé 50.000 euros.
També han tingut un pes important els espectacles adreçats al públic infantil i familiar, amb una assignació d'uns 9.100 euros un 30% més que l'any anterior.
D'altra banda, la no externalització dels serveis de programació, contractació, comunicació i publicitat ha permès reduir algunes de les partides i garantir ingressos de gairebé 6.000 euros.
Jordi Fitó, regidor de cultura, es mostra satisfet amb aquest nou model de Festa Major ja que l'aposta per una programació de qualitat també la posiciona al territori. "L'afluència de públic d'aquest any, on els concerts de dissabte van acollir més de 10.000 persones, va incentivar l'activitat econòmica de bars i comerços de la vil·la", afirma.
Finalment, s'ha consolidat el protagonisme de les entitats a la Festa Major amb l'organització de les barraques i el sopar popular. Això ha garantit la participació popular i ha permès recaptar fons a les entitats calafines que després retornaran a la vil·la a través de les activitats que organitzen la resta de l'any.