El Departament de Noves Tecnologies del Consell Comarcal de l'Anoia, amb el suport de l'Ajuntament de Calaf, la Mancomunitat de l'Alta Segarra i la Diputació de Barcelona, ha impulsat un curs de promoció del canal electrònic amb l'administració local.
Amb la posada en marxa d'aquesta iniciativa, es pretén capacitar la ciutadania perquè pugui relacionar-se de forma electrònica amb l'administració pública i facilitar l'accés als tràmits telemàtics dels principals serveis públics del territori. La formació està dirigida a particulars, entitats i empreses.
Les sessions formatives es realitzaran els dies 28 d'octubre, 2 de novembre i 4 de novembre de 18.45 h a 20.55 h al Centre de Recursos per a l'Ocupació (CRO) de Calaf.
Per assistir, cal inscripció prèvia a través d'aquest enllaç. També és possible realitzar la inscripció de forma presencial al CRO (C/ de la Xuriguera nº 42), o bé, enviant un correu electrònic a calaf.ocupacio@calaf.cat o trucant al 938 69 82 49. Convé tenir en compte que les places s'assignaran fins a completar l'aforament total.